sobota, 8 grudnia 2012

:*

Cześć, siedzę sobie z Bajkonem i się nudzimy. Ogółem to ona była wczoraj na imprezie, i sie tak jaramy. Plany na wakacyjny San i Solinę są! Szukamy miejsca na zdjęcia. Spoko jest, nawet bardzo. Nie mam na nic czasu, nauka zostaje gdzieś tam w tyle. Słuchamy sobie muuzyki, a tu trąbi Łańcut, to ich przygarnęłyśmy. Tak więc pozdrowienia od chłopaków macie.

Dobra ogarniamy, jedziemy na Rzeszów i Projekt Łańcut:*





6 komentarzy:

  1. dzięki za pozdrowienia i wzajemnie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mega jazda z łancutem nie hahaha:D

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia ;) również obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń