czwartek, 29 listopada 2012

:)

Hej! Co chwilę obiecuje ze wróce na tego blogera i bede pisac, obiecuje ze bede dodawała przerózne ciekawe rzeczy, ale tak nie jest. Czemu? Sama nie wiem ale wydaje mi sie ze jest to spowodowane brakiem czasu. To sie tak wydaje: co to napisać jeden post. Ile to zajmie 5 minut? Własnie ze nie za nim  coś wymysle i to napisze mija mniej wiecej 20 min, za nim to sie doda znowu jakieś 5 minut i średnio dodanie posta zajmuje pół godziny. Niby to nie jest dużo, ale jest. Np. dzisiejszy dzien 13.20 koniec lekcji, poźniej 45 min czekania na chór ledwo co przyjde z chóru 15:15 to o 15:30 mam trening w noge wracam koło 17 wtedy na spokojnie obiad, godzinka TV i nauka uzupełnianie jakiś zasranych ćwiczeń z bioli i tak mi schodzi do 20 bo miedzyczasie obczaje fejsa, potem jeszcze TV, ogarnianie sie- mycie kolejna 1h i tak to własnie wygląda. Chciłabym dodawac te posty w miare systematycznie, ale nie dam rady. Jeszcze teraz wywiadówka, czyli znowu poprawianie ocen! W sumie nie jest aż tak źle,  mogłobybyć gorzej, ale nie jest też za dobrze.
Dzisiejszy dzień juz wam go opisałam. a tak poza tym to tak: robiliśmy sałatke owocową, hahaaahahaha
-osoby wtajemniczone hahaha włosy na jajkach! oesuu
scenka z angola 5 :P
Juz mi sie nic nie nasuwa. Do przeczytania! hahahaaha mam nadzieje ze to bedzie szybko :P
aaa i jeszcze ask: jak wam sie podobają te conversy?

1 komentarz: